Ett missfall på G ???

Var på VUL igår då jag hade en rödbrun flytning i förrgår kväll.
Oftast inget farligt med sånt, men eftersom vi ska flyga till Mallorca på lördag ville jag kolla läget.
Så jag gick till Gyn mottagningen och lade mig i stolen.

Hon for runt med staven och sa inte många ord och jag kände hur hjärtat slog snabbare och snabbare.

Här ser jag ett foster och allt ser normalt ut,, men jag hittar inget hjärtslag.

*GAAAAAAAAAAAAA*

Blir helt iskall.

Okej, så du menar att fostret inte lever eller??

Svårt att säga men som jag ser nu är det inte troligt tyvärr...


Där ligger man med benen i vädret och inser att jag kanske måste göra en skrapning innan vi reser...

Natten har varit enormt svår att gå igenom.

Missfall har jag varit med om förrut och jag vet att det är naturens gång att säga att något inte är som det ska vara.
Man måste acceptera och gå vidare.

Jag har ju redan två underbara barn som jag är så tacksam för och det gör det mycket lättare.

Resan imorgon kommer bli av oavsett vad som händer idag då vi ska på nytt VUL.

Vi ska se vad riktiga experter säger om läget och säger de samma sak ja då vill jag försöka få bort det redan idag.
Hoppas att det går,,,
Snälla gud isåfall så blir semestern inget orosmoment om det kommer börja blöda som sjutton pga eget framkallat missfall.

Nu ska jag göra mig klar inför morgonens visit.
Får se hur det slutar.

KRAM
Berättar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0