Gravid och illamående!!!

Jag vill inte ens min värsta fiende detta illamående som man går och drar på HEEEEEEEELA tiden.
Man blir smått tokig för man vill ha mat och annat samtidigt som man inte vill ha något.
Vissa lukter är hemska och molvärken kommer och går.
Fick iaf POSDTAFEN av min käre sambo idag då man kom hem efter en intensiv dag på IKEA bla.
Tog den och efter ca en timme var jag såååå trött att jag däckade och sov en timme på soffan.
Jag tror att det är borta den där illamåendekänslan men ändå väldigt osäker...
 Vi ska äta pizza och jag blev skitsugen då lappen kom fram och man valde och nu medans man väntar känner man lite hur det killar i halsen...
 HMMMM
Ja, ja,
Pizza är okej att ätas senare också.
Imorgon inskrivning på MVC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0