Gravid Vecka 8 (7+2)

Det är påskdagen och min kropp ropar snart efter en POSTAFEN.



Man går och mår småilla HEEEEEELA tiden och det gör mig helt matt och orkeslös.
Det är påskledigt och JAG orkar ingenting.
Småäter det jag kan vid behov och påskmiddagen igår hemma hos mamma och pappa var inte ens god även fast jag samtidigt ville ha.

Sen detta molande och stickande och huggande i nedre delen av magen gör en ännu mer trött.
JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA TRÖTT.

Just nu sitter jag med en smörgås och en kaffe, kaffe som jag egentligen inte är sugen på men ändå är!!!
Helt sjukt hur kroppen kan gå och må illa och sända ut signaler över att man ena stunden absolut inte vill ha och sen andra stunden vill ha ....
Kaffe ska man ju inte dricka egentligen, men det lilla jag får i mig är inte någon fara.
Det jag läst är att man ska undvika att dricka 3-4 koppar om dagen,,,
Har jag "tur" får jag i mig kanske en hel kopp under hela dagen.

Kroppsmässigt så är det inte mycket som händer, förrutom att man känner sig svullen lite över magen och att tuttarna ömmar.
Och att man konstant är trött.
Det var det.



Foster i 8:e veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0