V 10 och struma???

Efter att man blivit helt blå i båda armvecken efter blodprovstagning förra torsdagen så har jag fått svar ...

Har eventuellt struma!
Det är inget farligt i sig men kan visa sig i enorm trötthet, hjärtklappning, nedstämdhet osv osv.

Detta prov blev som en extra grej som jag inte hade en aning om att jag skulle ta, men det var bra att hon tog det ändå.

Hon hade regagerat på att min pappa var överviktig och diabetiker och hon såg på mig att jag var ockås lite kort och tjock!!!

Så provet valde hon utifrån det.

Jättebra egentligen då man kan få medicin emot det.
Man kan leva med detta hela livet och inget att oroa sig över.

Däremot är jag tacksam över att ev veta varför man ständigt är trött.

Nu ska jag inte ropa hej förrän de vet med all säkerhet, för jag hade 2,1 och högsta man ska ha är 2,0.
Så provet ska göras om igen om en månad och skulle det visa på samma värde eller mer så börjar jag äta LEVAXIN.

Så jag håller tummarna att det inte är något, men även om det är det så är jag inte rädd.

Nu är det  dags att äta middag, men vad,, måste iaf förbereda middag om inte annat,,,

HMMMMM
Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0