Gravid v 7

Ja men se där,,,
Då är man gravid igen.
Inte så långt gången så jag är väldigt varsam med att ta ut lyckan i förskott.
Har varit med om missfall tidigare i mitt liv och är orolig över att det kan hända igen såklart.
Det var väl både planerat och inte för vi sa att händer det så händer det.
Och snabbt nog blev vi gravida igen.
Det märktes pga:

* Utebliven mens
* ömma tuttar
* Mensvärk hela tiden
* molande under naveln
* Otroligt trött

Allt det visade sig genom att man fick ett plus på stickan för 3 dagar sen.

Det är endast 3 stycken som vet om min situation och jag ska skriva in mig på MVC om 2 veckor.
Så vi får se hur det går med allt.
Ska snart ut och resa också så man vill ju att allt ska vara bra till dess.

Nu ska jag fortsätta kvällen efter att ha hjälpt världen lite med att hålla släkt en timme nu ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0